torsdag 30 september 2010

Gammalt blir Nytt

Gokväll alla fina!

Jag nämnde för ett tag sen att jag varit
ute i skogen och fyndat :)
Jag hittade denna
ihop-satta-brädkonstruktion.
Den fick bli en tavla
men familje namn, ett hjärta av fårull
 och spets samt 2 stljushållare
av gammal plåt.







Nu ska jag gå och ta mig en kopp te
och en kvällssmörgås.
Den envisiga förkylningen
som går nu har på nått
vis kommit tillbaka till mig IGEN...
Det känns som sandpapper i halsen...



Hoppas att ni är pigga
och krya!

Kram Kram/Sofia

4 kommentarer:

  1. God morgon i stugan! Ja här är det kallt och dimman liggen i slöjor. Va trist att din förkylning inte ger sig. Jag ser att du oxå har bakat. Jag bakade två surdegsbröd med russin och aprikos, i går kväll. Det var gott till frukost i dag.Va fin din tavla blev!
    Ha en fin dag!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Halloj i stugan!!!!
    Härlig tavla du gjort!!!kikar in och kollar hur ni har det med jämna mellanrum,men är såååå otroligt dålig på att lämna kommentarer!Hoppas att din förkylning ger sig snart!!!!
    Många kramar från ett fruset Gävle!!
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilket fynd!!
    Fin den blev som tavla =)
    Angående din tidigare fråga om stora bilder på bloggen tror jag har med mallen man använder att göra...
    Hoppas du får till det!
    Ha en bra dag!
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  4. Haha du e för rolig ,fyndar i skogen !!! När jag är ute och lufsar hittar jag bara riktigt skräp typ en halv bil, sopsäckar mm. Skylten var jättefin :-) Bra ide , jag får väl tvinga ut mannen i garaget och tillverka åt liknande
    imorgon. Tack för inspirationen och ha en trevlig helg.

    Kraaaaam Bittan

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.