måndag 13 september 2010

Ljuvliga Höst!!

Vilka underbara soliga dagar vi har haft här vid
 norrländska kusten!
Jag verkligen älskar hösten, ialla fall
när solen skiner, och det inte blåser!
Men nu verkar det som att det
har vänt. Idag är det mulet
och igår ösregnade det!!
Sen vet jag inte vad hösten
gör med mig, men
jag får alltid sånnt shopping begär
när det börjar bli höst!!
Mer än vanligt alltså ;)
Idag ska jag och gubben till
Hundsjö till Marianne
och hämta ett jätte fint
litet café bord med parasoll
 och 2 stolar hihi!
Det blir att ställa fram till nästa
sommar :)





Denna tapet är också orginal
från huset, som den jag visade i förra
inlägget.Jag har ialla fall
bestämt mig att behålla orginal
tapeterna ett tag till tills jag blir KRÄK less
på dom, SEN får de bli vita!
 Resten av huset har vi vita
väggar med pärlspont, det
äslskar jag verkligen!

Eller vi har tapet i sovrummet också.
Fast vit med lite "medajong" former.








Ha en skön dag!!!

Kram kram!!


3 kommentarer:

  1. Vilka fina arrangemang du gjort!
    Jag älskar också hösten, får börja tända lampor och ljus på kvällarna:)
    Shoppinglust har jag jämt;)))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är hösten ljuvlig men också lite sorglig. Det blir ju mörkare och mörkare och ju äldre jag blir desto mer ogillar jag mörker.

    Vilken otroligt vacker möbel den där svarta i sovrummet(?)! Och allt det fina ovanpå! Ser att ni är proffs på inredning.

    Ha det gott!
    Laila
    PS Hatar att shoppa!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar oxo hösten med den rena luften och alla vackra färger jag får defenetivt mer lust att hålla på att måla o fixa, så mycke vackra gamla saker du visar jätte snyggt arrangerat.
    kram pia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.