fredag 17 september 2010

Uppe med tuppen

Hej på er!

Ibland när man vaknar tidigt på
morgon och känner sig pigg
så händer det ofta att jag bara ligger kvar
och försöker somna om, men inte
idag! Jag vaknade halv sex och
och kände mig så utvilad och pigg.
Även om jag var ledig och kunde
sova hur lääänge jag ville
 så upp ville jag i alla fall!

Det var jätte fint väder ute och jag
har så mycket som jag vill göra så
det kändes sååå skönt att
kliva upp.

                                                         Jag och Kingston tog oss en härlig
promenad i skogen och ner
mot stranden, det är nog
vackrast på morgon tycker jag.

Det är lustigt vad man kan hitta mycket
kul i skogen som folk dumpar
Jag har hittat något i skogen
 som jag har fixat till lite
Ni ska få se resultatet någon gång.
Den här skulle man kunna ha som knoppbräda
någon stans..med lite vit färg på och
 kanske lite slipning.


Vad har detta använts till??
Jag som älskar vitt och nött
...tro om man kan få någon användning
av dessa som bara ligger i en stor brashög...

Tycker att den här vedlådan var rätt tuff
Skulle mer än gärna få
 komma hem till mig.

Nä nu ska jag ta mig upp ur soffan
 och in till badrummet och
göra mig ordning för
en tripp till stan.
Ska träffa min underbara
kära vän!!
Ta en fika, surra och
kanske lite shopping.
Jag är så tacksam att jag
har så fina vänner och så
fin familj, vad vore livet utan er!
Älskar er!!!



Ha en skön
höstig helg
KRAAAM



1 kommentar:

  1. Gillar den där bilden där solen skymtar mellan träden :)
    Ha en skön helg du me´
    Kramkram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.