lördag 25 september 2010

En vit natur

Hej på er!

Skönt med helg va?
Själv så jobbar jag men börjar inte förän
i morron kl 15 så än är man ledig!
I väntan på att lasagnen blir klar
så passar jag på att göra ett inlägg.

Visst är det den bästa tiden nu för
långa promenader, vara ute i skogen och bara
dra in all energi som den ger.
Ja som ni kanske vet vid det här laget
så ÄLSKAR jag hösten.

Jag älskar ju även VITT
vill ha det överallt nästan ;)
fast jisses vad tråkigt det skulle vara
om hela naturen var vit
FYYY så deprimerande.
Nä den ska vara grön och skön!



Tog in lite söt mossa härom dagen
och plockade in lite rosor som fanns kvar
i trädgården och även en av mina
favorit blommor kärleksört.


Sen så har jag skaffat mig 1 kg av
 skogens guld....
Visst är dom vackra när dom
lyser upp marken!
Ja vad vore livet utan lite färg....


Ha en skön lördag kväll!
Kramis


8 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg! Jag har lagt till mig som följatre och du ligger även i min blogglista nu.
    Håller tummarna för dig i min klock-utlottning..
    Ha en najs helg :)
    Kram Git

    SvaraRadera
  2. Tack för titten inne hos mig,mysig blogg du har. ;) Kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Å kantareller så gott. Har inte hunnit ut för att plocka i år men har ju i frysen. Man kan ju inte behålla allt för då skulle man inte ha plats att bo hihi. Jag ångrar också att man slängt vissa saker men ja så är det. SÅ skönt det är när man trivs så bra. Ja du man har haft stilar i olika slag men nu har jag då hittat min. Shabbiga stilen är bäst håller med dig fullt. Var sugen på ett glas vin igår men vi hade inget hemma. Hoppas du haft en fin dag kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Fin blogg du har. Mums kantareller så gott...Jag gillar också hösten, den är så rofylld på något vis, den höga luften gör också sitt. Mysigt att sitta inne och tända lite ljus och det är ju så vackert ute nu med alla färger. Jag har köpt min klänning i affären Lizzos, hemsida: www.lizzo.se Märket är Culture, säljs nog lite här och var i vårt avlånga land skulle jag tro. Jag föll för den direkt jag såg den, min väninna har samma fast i en ljus lavendel ton, sååå fin den också. Ha det bra, Kram Paula

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Hoppas allt är bra med dig.
    Jag kan bara hålla med dig, naturen ska ha mycket färg.....

    Härliga bilder du bjuder oss på!
    Ha en skööön söndag!
    Kram T

    SvaraRadera
  6. Hej! Va glad jag blev när jag såg att du tittat in hos mig och skrivit en sån rar kommentar. Jag hade inte sett din blogg tidigare, men nu ligger den på min följarlista.
    Ha det så bra. Vi ses igen. Kram Åsa.

    SvaraRadera
  7. så mycke vackert o gott naturen bjuder på =) helt underbart, och vitt är otroligt vackert i inredning....
    stor kram pia

    SvaraRadera
  8. Älskar inte hösten men gillar vitt, både inomhus och i trädgården! Och kantareller! Fina bilder.
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.