söndag 28 februari 2010

Tid att lyssna och reflektera

Idag tror ingen varit ute, ja de ska vara då det skottas då.
Men sen är det raka vägen in igen.
Kan vi inte gå ihop oss och göra en SOL & VÄRME DANS.
Regn dans har man ju hört talas om, men nu måste vi göra
något åt det här snöandet och rusket.
Jag tänker då ge ett försök hihi.



 

Ibland så behöver man tid att lyssna och reflektera över saker.
Jag tycker det känns så skönt att göra det ibland.
Tända massa ljus,tända Nagchamp (rökelsen no1)
Lyssna på Oliver Shanti och bara vara...Ett måste är att
stänga av mob, och att ingen kommer och stör en...
Lättare sagt än gjort men man ska ge sig den tiden tycker jag.









Sköt om er och varmaste kramen til er alla!
























































3 kommentarer:

  1. hejsan
    vackra bilder och klokt inlägg =) de behöver vi alla ibland...blev i alla fall inspirerad
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Hallå där! Kika in hos mig, ni har något att hämta där/kram

    SvaraRadera
  3. Den är min favvo rökelse också. Om jag inte minns fel så var det din(sofia)syster Å som visade mig den :)
    Kramilikram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.