torsdag 4 februari 2010

Gammal goding!!

För en herrans massa år sedan så spelade jag (sofia) trombon i skolan....hihihi vilken syn va?. Alla i klassen fick pröva alla instument. Och det man fick bra ljud i visade sig att det var det man fick spela vidare. Jag ville ju helst spela tvärföljt som många andra flickor i klassen, men jag, nä jag fick ett sånnt kratfigt ljud i trombonen som jag fick pröva så musik läraren sa bara - Då får du Sofia spela trombon! Fast jag måste erkänna att jag tyckte det var ganska coolt att spela trombon. När jag och P flyttade till vårat hus, så var en av dom första sakerna jag hittade först. En gammal trombon och en gammal högtalare. Så komiskt tyckte jag. Tyvärr så fattas det ett stycke till trombonen, annars så hade jag tagit och spelat en liten truddelutt =) för er


Nu är det dax att sätta fart ska baka bullar, morotskaka, måla Solgårdsskylten till vägen, göra färdigt tygpåsarna, och sen ska jag hinna med mina nagelkunder vid fem tiden....Ja jag vet jag är en tidsoptimist =)  
"men lika glad är jag för det men gladast är nog räven"....
tralla lalalala lal.....


Ha en underbar dag!

Kram kram

1 kommentar:

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.