tisdag 16 februari 2010

I väntan på knoppar..

Hej på er vänner! Hur har ni det?Själv så har man haft en ledig dag och kunnat njuta av solens strålar. Vovven och jag gick på en lååång promenad efter skoter spåret på isen, så skönt!!! och vovven han bara sprang och sprang, tror det fanns fler som njöt =) Jag passade på att plocka en bukett med vackra grenar med kottar...ja i väntan på att man kan ta in knoppande blommor och sätta i en vas fick dessa små läckerheter duga. Fast jag gillar dom verkligen. Pyntade med spansk mossa runtom. Taaada....




I kväll så är det Semlor för fulla muggar på
 Solgården 18-20
VÄLKOMMEN
KRAM

7 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt, jag har sådan lust att komma, men jag har fått magsjuka, blä och fy! Hoppas att det kommer många och äter massor med goda gräddiga semlor :)
    Annika

    SvaraRadera
  2. Skulle också gärna ha kommit, men här är det också magsjuka:(
    Hoppas det är många som kommer och tar en fika!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. hej
    härlig promenad du haft =) synd ni är så långt bort annars hade jag kommit som ett skott =)
    kram pia

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Åh det låter härligt med ledig dag och kunna gå ut och plocka lite material så där. Gillar spansk mossa och färgen den har.

    Mmm semlefika låter inte dumt =)

    Hmm ja du jag tycker det är hopplöst svårt att få hortensior att övereva vintern inomhus. Förra året provade jag att ha dem i källaren där vi har 10 plusgrader och ganska ljust, men icke då. Stendöda hortensior. I växthuset gick det inte heller. De ruttnade trots väldigt sparsam bevattning. Men de klarade sig längre, så jag tror på ljust, svalt och ganska torrt, inte minusgrader men nära.

    Kram
    Mia
    Ps håller ändå tummarna för dina hortensior, du kan väl säga hur det går?

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Tusen tack för rar kommentar.
    Ang mina gadgets så är kommentarsgifen gjord av mig. Du får gärna låna den men tyvärr så är ju bakgrundsfärgen gjord efter min blogg så den kommer att vara grå vilket kanske inte är så snyggt just på din blogg. Jag har ytterligare en animerad gifbild med vit bakgrund men jag kan inte skicka dig html-koden via bloggers kommentarsfältet eftersom den inte stödjer dessa html-koder.
    Men om du klickar Här!
    så kommer du till ett inlägg där jag delar med mig av några animerade gifbilder och dess koder. Du får gärna använda dessa men tyvärr så stämmer ju inte bakgrundsfärgen med din blogg.
    Klockan har jag hittat här: http://www.superpimper.com/generators/Flash_Clocks_Gallery/

    Hoppas att jag kunnat vara till hjälp!

    Ha en fin helg, kram

    Flisan

    SvaraRadera
  6. Hej, tack snäll tjejer för eran gooooa kommentar om mina dekorerade ägg. Hoppas eran helg blir härlig och kram på er/Ingela.

    SvaraRadera
  7. Vackra vackra grenar, och tavlan med knappar såååå fin.
    Må gott//Hanna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.