torsdag 11 februari 2010

AMOR VINCIT OMNIA

Ja ibland så blir man bara så....WHAT....tror ni inte att jag har lyckas skriva fel på en tavla....ja man kan inte mer än bara skratta åt det. Ni kanske redan har noterat, men för er som inte tänkt på det så kolla på tidigare inlägget så finns det en tavla där det står Amour vincit omnia. Det ska stå Amor vincit omnia. Kan inte förstå att jag lyckades skriva franska Amour och resten latinskt hahaha. Tavlan får flytta in till mig i stället för omjustering så länge tills jag fått någon idé om vad jag ska göra med den.

Snart är det Alla hjärtans dag
Min favorit dag
För jag ÄLSKAR hjärtan

Vad brukar ni göra på Alla hjärtans dag???

Bild lånad från spel och pyssel
SMAAAAARIGT


Ha det gott
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.