lördag 6 februari 2010

Lilla madamé



Äntligen så lyser solen ute! Är så less på detta snöandet, blåsten, och de gråa tunga som har hängt över oss här länge nu. Fast man får hemskt mycket gjort när man bara är inne. De är något positvit med det hela ändå =) Symaskinen har fått jobba hårt igår. Har gjort tygpåsar, några små hättor till glasburkar och en liten tavla med en söt liten madamé på.
Visst är dom vackra dessa gamla motiv?
 Bara kolla in hennes otroligt vackra lockar






Ja i kväll så är det stor fest här i trakterna nämligen i Örnsköldsvik. Det är ju en av uttagningarna till Melodifestivalen. Igår när jag var i Övik så var det full fart på stan. Kan bara tänka mig hur det ska vara i dag =) Vissa har tur att få åka dit på denna glammiga gala. Få klä upp sig i fin-fin klänning, mycket glitter och glamour och en och annan drink =) Själv så ska man jobba ikväll....Får se om man har tur att titta på tv en stund när galan sätts igång. Har ialla fall något att se fram emot och det är i morgon, för då har vi öppet i butiken igen. Är alltid lika mysigt att få vara där =)
Nu ska jag ut i solen en stund med vovven.




Fortsatt trevlig helg på er alla!!
Kraaam!

3 kommentarer:

  1. Åh så trevligt, jag kanske kikar förbi en sväng :) /Annika

    SvaraRadera
  2. Jag tar nog med mig åtminstone 2/5 av ungskocken och kommer på en fika! Vi syns/kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!!!Hoppas att allt går bra för er!
    Ska lägga in er blogg på min sida,men det är så dåligt med tid just nu!!!!Blev ljusstaken och det andra ni shoppade bra????be Angela kontakta mig ang betalningen,om något har blivit fel....????
    Tusen kramar Anne-Lie

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.