tisdag 12 januari 2010

Ta daa.....

Hur har ni det alla mina bloggvänner?
Visst är det skönt att det inte är lika kallt ute..(ialla fall här i trakterna)
Det har varit strålande sol hela dagen. En sån dag man bara skulle vill vara ute ute, grilla korv och bara njutit av hur vackert allt är. Det blev inte alls så idag....har man en rygg som krånglar så blir det inte mycket gjort alls...då är det bara tigerbalsam, massage och vila som krävs. (Tur man har en syster som kan hjälpa onda ryggar =) Nog om detta, här kommer något roligare att prata om, nämligen inredning och pyssel.
Att dom två kombinationer är bland det bästa som finns!
Jag var och köpte dessa speglar för ett tag sedan. Var så opersonliga och tråkiga så jag målade dom med några lager svart och vitt, lite slipning och skrev några vackra ord på. Vips så blev dom mycket gladare och lyckligare små speglar =)



Spegel spegel på väggen där.....




Måtten på dessa är 26 x 26cm




Speglarna ska snart få flytta ut till Solgården



Ha en fortsatt bra kväll
Kram kram!

5 kommentarer:

  1. hej
    så kul att hitta hit...vilken vacker butik ni har , synd ni bor så långt bort =) kommer gärna tillbaks och blir mer inspirerad ...
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Jättefina speglar!
    Har ni bestämt hur era öppettider kommer att se ut framöver?
    Ha en bra tisdagkväll/kram

    SvaraRadera
  3. Sv: jag brukar göra så här när jag svarar på en kommentar.
    Ha det bra/kram

    SvaraRadera
  4. Hej

    men vilken fin blogg o butik ni har:) och jättekul att ni hittade mig så jag hittade hit:)
    Nu ska jag läsa vidare.
    Jag länkar hoppas d går bra, annars tappar jag bort Er:)

    Ha en fortsatt trevlig onsdag
    Kramar Sari

    SvaraRadera
  5. En liten undran: vilken sorts penna (eller färg)använder du när du skriver?
    Ha en bra onsdag/kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.