tisdag 5 januari 2010

Efterlängtad

Tänk att man blir som ett litet barn när man får något
 som man länge väntat på.Det har kännts som jag väntat på tomten länge nu, men igår kom äntligen min efterlängtade Odd Mollyklänning. Jag har liksom fått min julklapp nu hihi. Den hämtades på den jätte mysiga butiken Paisley i Övik igår. Kvinnan som jobbar där är sååå trevlig och lättsam, det blir lätt att man stannar lite längre där och bara surrar : )  Här kommer några bilder på klänningen.
Min lilla ögonsten Lizzy (en gråblå burma) ville oxå vara med på en bild, så ok här kommer hon.

Nu ska jag gratta min älskade gubbe som fyller år idag.
Ha en toppen dag
Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Åhh, vilken jättefin klänning!
    Hälsa och gratta födelsedags barnet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina kommentaren hos mig! Vilken underbar klänning. En sån skulle jag väldigt gärna också ha. Ska kika runt bland alla fina inlägg en stund. Kram Anna ♥

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.