lördag 2 januari 2010

Nyårslöften är till för att hålla...

Tycker jag har hållit tyst länge nu, har inte "tjatat" som P säger om vårat största project i huset, nämligen BADRUMMET på övervåningen. Nu när det nya året har kommit är det dax att
hålla nyårslöftet och sätta igång.
Vågar inte öppna dörren än till hur badrummet ser ut nu, men det kommer senare.

Längtar så tills man slipper gå ut i kylan för att gå ner till tvättstugan i källaren...PUH...inte kul när man har ett ton lass med tvätt som ska tvättas. När badrummet är klart kommer badrummet och tvättstugan vara i samma rum JIPPIE =) Här kommer lite inspiration om hur jag vill ha det när det blir klart.
Krameli kram!




Bilderna är lånad från Hviturlakkris. Lantlif

3 kommentarer:

  1. Jag vill också göra om vårt badrum, men Johan bromsar och vill prioritera garaget. Va, garaget?????? Ja, ja, vi får väl se vem som har den starkaste viljan:))

    SvaraRadera
  2. Hihi, nu får P lite att sätta tänderna i ser jag :)
    Jag ser fram emot när du gläntar på toadörren :)
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Tjohej!! Roooligt att du/ni hittade till mig för då hittade jag ju till er. Stämplarna som jag använder till fam tavlorna har jag skickat efter för evigheter sedan...hmmm ska kolla om jag kan hitta dem igen!!....mailar så fort jag vet.
    Ha det så gott//Hanna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.