fredag 8 januari 2010

I dessa kalla tider...



Ja vad behöver man då?..Jo en massa värme, kärlek och tända  ljus.
Har gått runt i nästan hela huset och tänt en massa ljus överallt,
 P kallar oss kvinnor för ljusfolket =)
Han tycker nämligen att vi ska tända ljus jämt, även när det är ljust ute.Känner ni igen er? Ja, jag skyller på min mor och min mormor, de var likadana, men visst håller ni med att det är mysigt och det sprider värme och kärlek. Feng Shui  kan man ju även kalla det som syster min går åker runt  i hus och stugor och hjälper till med. Sååå duktig om man nu ska skryta lite i bloggen =)

Gjorde denna betong ljusstake för någon dag sen
Tycker den passar in till den lite slitna stilen.

Älskar min ljuskrona i tv-rummet.
Vit,romantisk,lagom shabby och alldeles, alldeles UNDERBAR i mina ögon.

Har så svårt att ta bort den här söta lilla granen.
Den blir nog det sista som ryker av julinredningen.
Den stora granen ska ut i morgon, om det finns några barr kvar de vill säga.


Nu ska jag gå och pussa på min gubbe som har slutat sitt skift för denna vecka.

Ta hand om er och pussas och kramas mycket!

4 kommentarer:

  1. Halloj!

    Läste att ni startat upp en gårdsbutik. Så roligt!
    Det är en dröm jag haft i många år också.

    Önskar er en fin helg och lycka till i tävlingen

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia =) jag måste göra om headern i andra mått helt enkelt för att det ska se bra ut =) den kommer !

    SvaraRadera
  3. Hej igen =) nu gjorde jag en ny header till er men med nya bilder, hoppas att det blir bra annars så gör jag en ny =)

    SvaraRadera
  4. NU har jag gjort den som ni vill ha den =) blev det här bättre??

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.