fredag 15 januari 2010

Ett litet fynd.

Visst är det underbart när man hittar något gammalt, lite trasigt, som bara står och gör ingen nytta i en gammal skrubb? Jag hittade nämligen en tråkig liten låda här om dagen som jag blev kär i.Tänka sig att man kunde få pirr i magen av en låda.... hihi ja, vist är man lite tokig ändå =) Fast nog kan jag säga att när den står på öppenspisen, vit, sliten och med en dit satt liten knopp så tycker jag nog om den ÄNNU mer. Det enda som fattas nu är en kruka med en av mina favorit blommor i nämligen plättar på luft  Visst är dom vackra!?



Lovade att jag skulle visa fler saker som fått en omstyling. Det fick bli den här gammla träskärbrädan.
Den fick i stället bli en liten väggdekoration med text på. Funderar på att sätta dit små krokar längre ner på brädan. Jag ÄLSKAR verkligen små detaljer, och sen så är det ju så kul att man kan hänga upp lite annat smått och gott på =) Ja, jag får se hur det blir som.     
                                                                                                                                                                         Ha en jätte mysig och skön helg!
KRAM TILL ER ALLA

4 kommentarer:

  1. hej
    jag förstår precis vad du menar med pirr i magen =) de får jag titt som tätt...men de är nog för att man ser vad de kan bli av de...har själv målat en stor gammal låda som blev en vinback ....önskar dig en skön helg
    kram pia

    SvaraRadera
  2. "Den enes skräp, den andres skatt". De orden säger allt om Johans och mitt sätt att se på saker:)) Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Undrar om du har samma favorit som jag? Men jag kallar dom hjärtan på tråd. Är det samma blomma tro??
    Jättefina saker!
    Kramen

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.