torsdag 7 januari 2010

Svenska växter ~ Suédois plante

Var på besök på Kerstinsudde i går. Ligger en bra bit uppåt och innåt landet. Jag och Angela var bla där i höstas på Örtvandring med Alexandra DePauli. Det är något som vi har tänkt fortsätta att gå även denna säsong. Visst skulle det vara en lyckoträff om hon någon gång skulle vilja komma till Solgården och ha en kurs där.?! Ja det återstår att se...Om ni undrar vad jag åkte dit för att göra så var det för att införskaffa några glulkorn, nämligen
 gamla flora bilder och en massa annat smått och gott som ska "fixas". Självklart så kommer det ut till Solgården och för er som inte har möjlighet att komma till oss går det jätte bra att höra av sig om det är något ni är intresserad av. Här kommer några glimtar.


Puss & Kram

4 kommentarer:

  1. http://myphotoshopbrushes.com/

    Här finns en hel del mönster som man använder till photoshop för att göra bakgrunder =) finns massor av roliga mönster och penslar och där finns även en guide till hur man får dom installerade i photoshop :)

    SvaraRadera
  2. Hej på Er,

    Tack för besöket hos mig. Alltid lika roligt när nya vänner tittar in.
    Betr min layout och bakgrund så är den inte skapad utav mig.
    Har fått hjälp!
    Är en total data idiot, kan ingenting..... glad för att jag kan blogga.
    Tjejen som hjälpt mig heter Malin.
    Har skrivit till henne för att frågot om hon kan hjälpa er, men det kan jag inte garantera bara hoppas för hon är sååååå duktig.

    Önskar Er ett fortsatt gott nytt år och att vi ses igen.

    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  3. Men så roligt att ni googlade och hittade till mig! :) och kommentarade dessutom!

    Vilket sammanträffande, att våra hus heter likadant! :) Tyvärr bor jag långt ifrån ert café och butik, jag bor vid gränsen mellan zon 4 och 5 där östergötland möter Småland.

    Kika gärna in fler gånger, jag kommer kika in hos er. :)

    Kram kram!
    Sanna

    SvaraRadera
  4. Hej på er!
    Vad roligt och mysigt med en gårdsbutik...och så nära dessutom. Hoppas att det går bra att jag lägger in er blogg i min blogglista.

    Visst är det fint med gamla flora bilder...Har flera stycken gamla flora skolplanscher själv, men har inte bestämt mig riktigt hur jag ska använda dem...men vackra är dom i alla fall.

    Ha det så Bra!

    Anneli

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.