fredag 21 januari 2011

Smak råd önskas!

Hej på er!

Skönt nu är det helg!
Vad ska ni hitta på ikväll?
Vi ska för ovanlighetens skull inte göra
något alls ikväll mer än bara sitta och
slappa framför tvn. Känns faktiskt skönt!

Jag var en snabbis på byns lilla loppis idag.
Hittade bla dessa två.




Den ena är ett nyckeskåp.
Visst är dom charmiga?
Jag har bara lite beslutsångest om jag ska
plocka bort småsakerna på bägge två,
måla dom vita,
eller vad ska jag göra???



Så jag hoppas att ni har lite smak råd
om hur jag ska göra.

Ni är bäst helt enkelt :)


Önskar er en mysig fredag kväll!
Kram/Sofia

6 kommentarer:

  1. Ja jag är ju galen i vitt så jag skulle måla dom vita. MEN jag vet inte om jag skulle ta bort alla små sakerna. EN del kanske men det är lite charmigt med dom. Ha en fin helg,KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag skulle ha pillat bort grejerna och sen målat dom. Ska bli kul att se sen hur du gör.
    Ha en fin helg! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Här kommer fru tvärtemot :-)
    Behåll färgen och gör dem ännu ruffigare med
    hack lite karvningar,rostigt hönsnät och tjock gammal ståltråd. Är de så stora som de upplevs hade jag haft dem ute ihop med skira blommor, tänk dem i ett hav av lavendel eller på en vägg/ spalje bland klätterrosor som speglar blommorna.

    Spännande att se vad du gör med dem.

    kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Ja det var svårt, men jag hade faktiskt valt att ha dem som de är,, de är ljuvliga men det ska bli spännande att se vad du väljer att göra med dem.

    Många kramar Helena

    SvaraRadera
  5. Jag hade pillat bort grejerna och målat, målat. Men så är man ju skadat av allt målande *haha*

    Ska bli kul att se vad du gör
    Kram Cattis

    SvaraRadera
  6. Eh...har vi loppis här på byn ??? Gud, vilken planet kommer jag ifrån ???
    är det den i Kyrkans Hus ?
    hjälp en stackare med spongebrain :)
    kram monika

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.