onsdag 12 januari 2011

Det är

....85 st före i kön....vi tar snart emot ditt samtal....

Hej vänner!

Visst känner ni igen det där?
Det är sååå irriterande
att sitta i dessa telefonköer så jag håller
på att bli tooookig!!!
När man väl kopplas fram så är det
inte rätt person man ska tala med
så då kopplas man vidare.....och får sitta
i en annan j*vla kö......
Passar på att göra ett inlägg under
tiden medans jag väntar ialla fall.

Hur har ni det då?
Stökat bort julen och alla pynt
som hör till?
Jag har nog tagit bort allt utom 1 sak.
Det är adventstjärnan..
ni kanske tycker jag är tokig som
har kvar den än, men det ger sånnt
mysigt sken tycker jag
och om man tittar ut så ser
det ju inte såå vårigt ute
så ett tag till kan den nog sitta där.
Hörde på radion att nere i Gottland
så hade dom sett snödroppar
som tittat fram!
Häääärligt värre!
Här är det snö snö och åter snö
så långt ögat ser!!
FYYY vad less jag är på vintern nu!
Någon som håller med??

Visar mina 4-benta vänner
som bara är för goa!
Lizzy
Kingston
och Rossi.
Till våren så kommer
det fler 4-benta djur
Bääääää





Ha det så bra
Pöss & Kram!



5 kommentarer:

  1. HEJ! ÅÅÅ sånt där kan göra en galen minst sagt. Vart man en ringer så är det samma sak. Tryck 1, tryck 2 osv och sen vi har många samtal före vi tar strax emot ditt samtal. Det är inte kul. Usch ja visst är man trött på vintern och all snö. Här har det snöat hela dagen igen. Underbar kissemissar. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej här var det så fint första gången jag tittar in
    Så vackra bilder o så fint du har
    Tittar snart in igen
    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Hej min vän
    ja de där könner man allt för väl igen, de och telefonförsäljare kan man bli galen på ;) härliga bilder och kissarna o vovven sååå söta
    kram pia

    SvaraRadera
  4. Oj, har du både katter och hund! De ser dock ut att trivas gott tillsammans.
    Hatar telefonköer! Ofta försöker jag maila i stället. Gillar att vår vårdcentral och en del andra som man behöver ringa har infört att man kan knappa in sitt telefonnummer så ringer de upp. Fler borde införa det, Telia t.ex.
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  5. Hahaha antingen är det hos Telia eller så är det hos FK som du väntar *Ler*??

    Jag har skickat ett mail om storlekar på 2 hyllor du var intresserad av hos mig.

    Har lagt till mig hos dig för jag gillar din blogg.

    Kram Cattis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.