onsdag 6 oktober 2010

Vilken känga...

Hej vänner!

Hur har ni det i dessa förkylningstider?
Själv så har jag nog dragit på mig den segaste
av dom segaste förkylningarna!
Jag som brukar skryta så om att jag nästan
aldrig för sjuk...Där fick man en känga kan jag säga
så det räcker och blir över!
En desto trevligare känga är den här.


Fick dom av gubbens morfar när vi var och hälsade på honom.
Det visade sig att var hans mormor...
Så dom här skorna har några år på nacken
kan man säga. De är i jätte bra skick så
skulle jag haft strl 36 så skulle jag använt dom.

Älskar verkligen halsdukar och sjalar.
Den här svarta halsduken/sjalen köpte jag
häromdagen på Lindex.
Himmel vad mycket snyggt dom har där nu!
Tur att jag hade brottomt när jag var där
annars hade det blivit dyrt hihi.



Ett av mina favorit brosch får hänga med ofta
på mina sjalar. Även den en gammal pärla :)

Sköt om er!
Kram kram/Sofia




1 kommentar:

  1. hej !
    Vilka coola kängor o härlig övergång fråån känga till kängor hihi!!!! Synd att de var för små men de pryder absolut sin plats på väggen.

    Kram Bittan

    Ps Det var ett "litet" byte av vardagsrummen, tv rum och matsal som vi gjorde härom kvällen.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.