lördag 29 maj 2010

Till er alla mammor....

...Vill jag ge en stor KRAM  och hoppas at ni
 får en mysig Morsdag med  massor av
kärlek och mys...kanske en eller
annan liten present också hihi.
Behöver inte vara det stora som är
det betydelsefulla utan kan
bara vara en liten handplockad bukett
från trädgården eller en liten egen
handskriven dikt!

Vad jag ska ge min älskade mor
tänker jag inte nämna nu...
(lilla mamma, vet att du är nyfiken så jag tänker INTE nämna något hihi)


Ett annat tips är denna
underbara parfym
Cholé
eller varför inte ett vackert
Armband
 ( detta gjort av duktiga Helen med bloggen Lilla-Eva Sött och Nött)

Mitt favorit armband just nu .
Det står Änglavakt på den
Looove it!!

"A smile is the prettiest
thing you can wear"

So SMIIIILE! :0)

Kram kram!!


3 kommentarer:

  1. Hej min goa bloggvän! Hoppas allt är bra med dig. Här skiner solen från en klarblå himmel o det är Mors dag kan det bli bättre..Fniss! Hoppas att du också får en härlig dag med dina nära o kära, o visst blir man glad av en handplockad bukett från trädgårn det är bland det finaste som finns.....Många Soliga kramar Therese

    SvaraRadera
  2. hej sofia
    va kul att du tyckte om dom =) tack för dina goa rader ....
    kram pia

    SvaraRadera
  3. Hej min rara o goa bloggvän! Tack snälla du för dina omtänksamma ord inne hos mig....En Bamsekram till dig! Therese

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.