fredag 21 maj 2010

En fanfar till....





Jag   måstege en fanfar till den bästa
 ebutiken enligt mig när det gäller
kläder,nämligen
De har ett enormt stort utbud
av olika kläder,smycken m.m 
olika prisklasser
som passar både
den STORA
och LILLA
plånboken
och snabb leverans
och inte nog med att
  man får ett väldig
 trevligt bemötande
när man kontaktat dom.
Så nu tänkte jag göra
lite reklam för dom
och visa er ett litet
smakprov!
Så tadaaaa!














Ja det blev inte ett
LITET smakprov
det där, hade bara så
svårt att inte delge mig
av alla godisbitar
som fanns där!


Ha nu en underbar dag
all fina vänner där ute!
KRAM!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen
    tycker du ska kika in till mig =)
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack! Kul att du gillade dikten.Hoppas allt är bra med dig? Roligt att du också vill delta i tävlingen. HAHAH JA DU HAR tre lotter vännen. Önskar dig nu lycka till. Vi hörs mera snart kram

    SvaraRadera
  3. hej igen
    vad roligt att du blev så glad =) fixar en madonna men mejla mig din adress så jag vet vart jag ska skicka henne =)
    kram pia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.