söndag 2 maj 2010

Motorsåg massakern ~Texas chainsaw massacre

Ja har ni sett den filmen, han med LÄDERANSIKTET
från 1974...huvva jag är livrädd
 för skräckfilmer.
Jag tyckte mig se han i dag...Nä skämt åsido haha
P han har gått an med motorsågen och kapat ner
massa buskar idag som har vällt ut vid husknuten vid butiken.
Så nu ser det mycket fräschare ut jippie.

Här kommer lite nya bilder
 från butiken
Betong hjärta 180 kr


Gammal skärbräda 120 kr
                                                                                                

     Förvaringsask 70 kr
Ljuslykta 130 kr


Betong tavla
225 kr


Vägg"hylla/hängare"140 kr
Ljuslykta med ängel 160 kr
Gammal klädhängare 80 kr


      Ljusstakar
       Ab imo pectore =Av hela mitt hjärta
        Carpe diem=Fånga dagen 
                  Väggbräda med text 85 kr          



Sköt om er!
Kram!!

11 kommentarer:

  1. Åhhh, vilka fina saker ni har!
    Jag kommer mig aldrig iväg till er, kommer alltid på det för sent att ni har haft öppet.
    Men någon gång så...
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ååå vad mycket fint du visar.Kanonfint.Härliga bilder.Önskar dej en skön kväll Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Å det var inte lite fint ni visar utan i massor. Hjärtat är urläckert. Köpte en sån tillsammans med min syster från en annan blogg i höstas. Dom är så fina. Kram

    SvaraRadera
  4. Värsta fina sakerna ser jag. Synd att man inte bor där så man kan komma och glo i några timmar. :-) Kramis Stina

    SvaraRadera
  5. Många vackra ting du visar.
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med loppisar i ny, vi bara sprang på en.
    Kolla in bloggen me and alice. hon har lite tips...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. Åhhh, Så mycket fint du visar! Jag vill ha allt som vanligt...Fniss! Du undrade var jag köpt min "Madickengrupp" den har jag köpt på Blocket förra året. Så håll utkik ibland har man tur....Många Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  7. Så fint! Den där vägghyllan - vill ha! Tillverkar ni något själva eller hur får ni tag på allting?

    SvaraRadera
  8. Kikar in o Tackar för titten! Hoppas att du haft en bra dag. Nu ska jag på kalas till min pappa som fyller år.....Må så gott! Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Gottesaker som vanligt ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Det där hjärtat blev min syrra så kär i! Synd att hon redan fyllt år, tro när jag ska kunna hitta på en extra present till henne?

    Trevlig helg! Gud vilken skön dag det varit idag!!! KRAM

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Så mycket fint ni har!

    Vackra bilder i vackra miljöer.

    Kram britt

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.