torsdag 3 juni 2010

Ledig dag



Jippie idag har jag en ledig dag...känns som jag har
jobbat oavbrutit nu länge!!
Har haft en skön sovmorgon, ätit en god frukost,
slumrat till igen framför soffan
(minns inte när jag gjorde det sist) varit ute med
 vovvsingarna och snart ska jag och gubben
 in till stan och shoppa lite :0) Det blir allt ifrån gipsskivor
som ska sättas upp i badrummet uppe
som vi håller på med (ÄN!)
nya leggings, jag tror jag har
 målarfärg på alla...
att jag inte lär mig att byta om när jag ska måla något,
 Grrr!
Sen ska vi fika något gott på något mysigt kafé,
 kanske köpa något som jag impuslivt
 vill ha, var länge sen jag var in på
indiska så det kanske blir något där hihi.
Tycker dom har så mycket gulligt!
allt ifrån kläder till mysiga inredningsprylar!
 Sen bär det iväg till
 en kär vän som fyllt år,
vad vore livet utan underbara vänner....
 så det blir en full späckad ledig dag,
 men när det är roliga saker så gör det inget!




Ha en bra dag alla
 gulliga där ute!
Kram kram!

5 kommentarer:

  1. Hej min goa bloggvän! Vill börja med att Tacka dig för dina rara ord inne hos mig. Du är en klippa...Hoppas att du hade en Trevlig dag och att du hittade nånting fint, Indiska har verkligen mycket mysiga saker! Lycka till med badrummet, jag vet att det tar tid jag var utan tvättmaskin o dusch i ett halvår....Puh!! Men man uppskattar när det är klart! Fniss! Hoppas att solen lyser på dig idag! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  2. Låter som en *fullspeckad helg* i alla fall...ti-hi....=) Önskar dig en underbar helg!! Lev, njut å va glad!!

    kramelikram Malin ♥

    SvaraRadera
  3. Tack söta Sofia. Ja Sandra var så nöjd med allt igår. Skönt. hihi. Ja jag kan tänka mig att ni som varit med längtar tillbaka en annan gick inte på bal. :-( Ha en fin helg du med kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Kikar in o önskar dig en härlig söndag med mycket solsken....Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  5. Hoppas att det var en härlig ledig dag!. Har inte bloggat på ett tag...så jag har lite att läsa!

    Från det ena till det andra hur har ni det i sommar med öppentider på Solgården?

    Ha det så bra
    Anneli

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.