torsdag 24 juni 2010

Midsommar....

...stängt blir det nu på sön på Solgården,
men vi öppnar igen som vanligt på tis den 29 juni.




Tänk vad fort juni månad har gått!...
Har haft ett par rikigt härliga
 dagar med sol och massa mys!
så man har inte rikigt suttit framför datorn nu på ett tag!


 Det är så mycket man vill hinna med
under sommarperioden, eller vad tycker ni?
 Jag är så nyfiken att titta in till alla mina
 favorit bloggisar mendagarna och kvällarna bara
svischar förbi en, och vips så har en vecka till gått.
Men något jag hinner med är att
njuuuta av solen och allthärligt ute!
 Idag så bakade jag ute hihi
Sååå mysigt det är, och man behöver inte vara
rädd att söla och skräpa ner!
Så fler dagar med bakning ute kommer det att bli i år!!


Nu ska jag ut igen och njuta av kvällssolen :0)

Önskar er alla en solig och glad midsommar!!!

Varmaste kramen till er!

3 kommentarer:

  1. Det samma.... ha en underbar midsommar :-)
    Härligt att baka ute och inspirerande bilder du visar.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia,

    Tack för fin kommentar!

    Så härligt att ha ledigt lite. Men sen hoppas jag att Ni får massor av kunder i sommar.

    Synd att det är så långt till Er butik, men en vacker dag kanske jag bara dyker upp!

    Ha en underbar sommar!
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.