torsdag 10 juni 2010

Inte många knop...

...på bloggen nu inte.
Det rasar inte in nya inlägg direkt!
Nu är jag mest ute och och påtar på med blommorna och
allt annat i trädgården, läser härliga inrednings-tidningar
och bara njuuuter av den härliga tid som är nu!
Har fått 1a nr av Vackre Hjem och interior
idag. Så underbar tidning!
Tänk att jag vann den
premenationen hos Sivs hus hihi.
Har även pysslat en hel del i butiken,
 och bakat gosaker bla åt det
 gulliga gänget Skede träffen
 som kom till oss på Solgården i tis.
 Ett gäng pensionerer som kommer
och fikar och surrar.
Vilken toppen dag det blev,
tack Siv och alla andra som var med!






Älsklingarna har kommit på kollo nu, gissa
 vad Albin ville döpa ett av lammen till?
Sofia!... haha! jag vet inte om jag
 ska ta det som en komplimang
eller inte hihi!
Vi har nu 3 tackor
och 4 lamm.
som skuttar runt och
har det bra här
på Solgården.
Sååå mysigt tycker vi!




Sköt om er
alla fina!
kram kram!

7 kommentarer:

  1. Mysigt med får! Min man vill att vi ska ha får här men jag bromsar, vi bor här bara under sommarhalvåret och var gör man av dem under vintern?

    Så fint ni har det i butiken. Hoppas att den går bra.

    SvaraRadera
  2. man ska njuta nu och inläggen får vänta =) härliga bilder från butiken och dom söta fåren
    kramar pia

    SvaraRadera
  3. Christina Hofvander åström12 juni 2010 kl. 00:48

    Hej Sofia!
    Tack för en mysig tisdags kväll hos dej o Solgårdens Café. Inspirationen fann vi och dagen efter kom allt på pränt.
    Vi ses Kram på dej
    Christina, Kerstin och Sofia

    SvaraRadera
  4. Nä, nu är det dags för ett besök snart igen. Ska försöka klämma in det i kalendern ;)
    Måste ju komma och titta på "ulltussarna"
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Det får du ta som en komplimang. Han tyckte du är lika gullig som fåren.

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Jag uppskattar både dina kommentarer och dina fina inlägg! Som vanligt bjuder du på jättefina o lantliga bilder....Hoppas att du får en fortsatt trevlig helg! Sommarkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  7. Kikar in o önskar dig en Trevlig o Skön helg! Ska du på kungabröllop på lördag? Fniss...SommarKramar Till dig! Therese

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.