fredag 9 juli 2010

Lazy days..

...ja visst är det skönt med dessa dagar, de är få, men det kommer
 nog att att bli det ett tag till med bloggen i alla fall.
Känns som man inte riktigt hinner med
den för tillfälligt, någon fler som håller med?

Nu är det trädgårdsliv, havet och solen
som ligger högst på listan just nu!



Självklart så är butiken och cafét öppet
Tis 18-20
Sön 13-16
(cafét är öppet endast söndagar)

Tack snälla Annika
för olivträdet som jag
för en en pytteslant
fick köpa hihi
50 kr var rena fyndet!!
Ska försöka att att
få det att leva minst 3 år till!



Kallt och svalkande Rosévin
inte helt fel va?
UNDERBART


Hoppas på en fortsatt trevlig sommar
med mycket sol och glädje!



Kramar till er!!!! 

4 kommentarer:

  1. Här är så hett så jag och barnbarnen håller oss inne efter lunch så jag kollar bloggar och städar - de spelar spel.
    Vilken fin veranda ni har, har beundrat den förut och skulle gärna se mer av den!

    SvaraRadera
  2. Hej! Tänkte kika in här också för det var ett tag sen. Hoppas att allt är bra med dig. Härliga bilder som vanligt. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej
    hoppas ni har de bra i sommarvärmen =)
    kramar pia

    SvaraRadera
  4. Tack för titten i er urfina blogg! Kul med lite inspiration! Jag har också en liten hobbybutik med mestadels ting jag tillverkar själv...

    Kram Evelina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.