torsdag 4 november 2010

Änglar....

...visst finns dom!
Vi har några som finns på Solgården,
kika in på webbbutiken så får ni se dom.






Hur har ni det  alla goa vänner
där ute! Det var så länge sen jag var och
kikade in hos er. Det har det blivit
lite bloggande på sistonde pga av
sjukdom och mycket jobb
helt enkelt...sen så har jag fått en
 inflameradtand som INTE
 är snäll!!!Den ska bort
tack å lov på tis
då kanske huvudvärken försvinner!
Håll tummarna för mig så det går
 bra hos tandläkarn.
Hela kalaset kommer att kosta
 8000 spänn....Det kunde man ju ha gjort
 mycket annat kul för!
Men, men sånnt är livet ibland!

Må så gott och va rädd om era tänder
de kan bli allvarliga hälsoproblem och
inte nog med det, det kan bli väääldigt
dyrt också!

Kramar till er!

8 kommentarer:

  1. Oj,oj stackars! Inte roligt. Har saknat dig i bloggvärlden på sista tiden. Dina ljusbilder är så rogivande, kanske beror det på att du lyckas få så lugna bakgrunder till dem.

    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  2. hei.
    nydelige bilder, så stemningsfulle..
    men stakkars deg da,tannverk er ikke godt å gå med.
    ønsker deg masse lykke til med tann uttagning.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummar och tår att det går bra med tanden. Synd bara att du behöver vänta så länge innan du blir av med eländet. Så trist att lägga pengar på, men vad gör man...
    Jag älskar änglar och absolut finns dom! Änglar på jorden kallas vänner :)
    Kram fina du!

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder i ett grått november:-) Massa ljus nu är ett måste.Så fint med ljusstakarna, slinga och ljuskrona ihop med väggordet.Aj aj aj det lät inte bra med tanden.
    Att det ska varan så förbaskat dyrt men absolut nödvändigt.
    Ha de gott.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  5. Så underbar bild och väggordet, så snyggt. Usch gillar inte tandläkare eller tandvärk. Har haft det några ggr i mitt liv. Önskar dig lycka till och hoppas att det sen är över med smärtan Kram

    SvaraRadera
  6. Oj oj...kära du! Skälvklart håller jag tummarna för dig på tisdag.
    Så vackert du har det! Jag tycker jättemycket om väggorden du har där. Vill oxå ha sånt!!
    Nu ska jag kika in på dina änglar!
    Kram kära vän!
    Åsa.

    SvaraRadera
  7. Hej gumman ! Hoppas det går bra med tanden och att du blir som en ny människa efter det - fast lite fattigare bara...men vad är pengar ?? jämfört med hälsa ? Bara att bita i det sura äpplet och betala
    önskar dig en fin helg
    kram Monika

    SvaraRadera
  8. Usch så dåligt av tandläkaren att göra så. DET ska man inte behöva betala för. =(. Förstår att du blir förbannad. Tack söta för dina ord om kreativitet och för dom söta raderna om stolen. Så glad jag blir. Ha en fin helg kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.