onsdag 24 november 2010

1 månad kvar...

....till jul! JIPPIE!!!!
Fast det visste ni väl redan ;)
Jag är som ett barn när det gäller julafton
det är nog bästa dagen på hela året!
Man har stora förväntningar på den dagen
varje år, och faktikst måste jag säga
att jag tycker att julen blir bättre och bättre
för varje år! Så jag hoppas att
det stämmer även detta år :) 


Jag har inte köpt några julklappar än
eller jo faktikst! 2 st minsann
Men fler ska det bli så
det är väl dax snart att trängas med resten
av alla yra hönor på affärena. 






Just nu är rörmockaren här och ska koppla
in allt i badrummet. Så snart är det premiär
i vårat nya badrum :)


Ha en undebar dag !
Kram Kram
~Ny dag, Nya möjligheter~


6 kommentarer:

  1. Hihi ja man blir aldrig för gammal för julafton :-)
    Vilka fina bilder du visar idag. Här har vi snöstorm så jag har tänt en massa ljus ,plockat fram fler slingor och bara myser inne.
    Ha det så bra.
    kramelikram Bittan

    SvaraRadera
  2. Å så fint du har gjort på bloggen!!! Ja jisses ja vart tar tiden vägen? inte en julklapp är köpt, måste börja planera. Hoppas allt är bra med dig. Så mycket fint du gjort. Kram

    SvaraRadera
  3. Det räcker ju att gå hos er en stund, så har man klarat av alla julklappar + massor av fint till sig själv ;)

    SvaraRadera
  4. så utrolig lekkert dette var...Me like.:-)

    herlige ting..blir glad og kommer i julesteming

    SvaraRadera
  5. Läckra bilder! Ser fram emot att få ta del av resultatet i badrummet!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  6. Så fina sakerna dina är =). Tack så kul att du tyckte att den satt bra jackan. var lite osäker men den blir nog bra. Ja önska dig en så kanske du får en också. Önskar dig en fin advent ohc helg. Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.