måndag 8 november 2010

Längtan

Hej vänner!

Hur har ni det i detta avlånga land?
Har hört att det ska snöa
för fulla muggar nere i södra
sverige i mogon. Hoppas ni kör sakta efter
vägarna ni där nere!!
Här har snön försvunnit, TRÅKIGT
Älskar snön, bara jag slipper skotta hehe.

Bild tagen förra vintern nere vid havet, coolt va?


I morgon är det en stor dag för mig..
Jag ska få min tand borttagen..
Jag faktiskt längtar att få bort den elaka
fula och inflamerade tanden
Kommer att bli tandlös i 3 veckor!
Fyy vad konstigt det kommer att kännas,
jag får köra Elvis leendet när jag ler
så jag slipper visa min glugg hihi.

Något jag längtar ännu mer till är
julmarknaden vi ska vara med på!
 Det närmar sig med stormsteg
JIPPIE.




Dom här kransarna har fått blivit vita,
tyckte det blev snyggare så  :)
Gjorde både småa och större modeller.



Dessa evighetsrosor i kruka
med dekoration kommer att
få vara med på julmarknaden


 ~ Je vois la vie en rose ~

 ~ Jag ser livet i en ros ~


Ett bra ordspråk tycker jag.
Jag menar livet är underbart men
 ibland så stöter man på en tagg...


Fina kakformar med
 bild och glitter!
Fina att hänga i julgranen...
som jag vill ta in snart ;)

Vill ni beställa något av
detta så maila gärna
och vi gör gärna efter beställning.


Varmaste kramen
/Sofia




6 kommentarer:

  1. Vinterkortet vid havet var bara så läckert, ser nästan fejkat ut.är det du som är mästerfotografen ? Å så mycket fint du har gjort.
    Kommer att sälja som smör på julmarknaden. synd att det är så långt att åka annars hade jag kommit .

    Lycka till imorgon hos tandläkaren.
    Kramiz Bittan

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia! Sitter här i vår stuga och väntar på snöstormen som som förebådas. Är utsänd som snövakt -våra buskar, rhododendron mm riskerar att knäckas av plötsliga snömassor. Håll tummarna!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  3. Vill bara att ni ska veta att jag är jättenöjd med de köp jag gjorde i er webshop!
    Blev jätteglad för det fina kortet som följde med, tycker också att det var gulligt med den lilla lingonkvisten:)

    Är det OK om jag lånar bilderna på de saker jag köpte? Länkar förstås tillbaka till er!
    Kram♥

    PS: hoppas det gick bra att ta bort tanden Sofia!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen. Tack för dina otroligt fina ord. Charlie har flyttat på landet till en annan familj. En norsk skogs katt trivs inte i lägenhet och man kunde aldrig släppa ut han här i stan. Nu bor han hos en fin och härlig familj men saknaden är stor. Som tur är är han inte borta helt i alla fall och vi ska hälsa på honom när allt lugnat ner sig. Ha en bra dag söta du KRAM

    SvaraRadera
  5. SUPERFINT :)

    Hos mig fortsätter BLOGGPARTYT
    Håkan

    SvaraRadera
  6. Nej en skøn blog, dine foto er bare så dejlige. Især det med is og sne er skønt. Her hos os i Danmark har vi da sne men ikke så smukt som det.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.