tisdag 6 april 2010

Vårtecken och ny tidning


Hej på er!
Hur har ni det i detta avlånga land? Har ni fått några vårtecken?
Här uppe i norr så har det faktikst snöat lite på fm. fast det är +-grader
 så dalar det ner några snöflingor, väldigt blöta sådna.
 Så det är inga vårtecken direkt.
  JAG VILL HA VÅÅR NUU!
Vill kunna plantera de första peenserrna,
se tulpanerna titta fram,
 sitta ute i vårsolen och dricka mitt morgon kaffe.
 Läsa en bra tidning och få fräknar på näsan.
Jag köpte en ny tidning igår den heter    

***Välkommen hem***
En tdining värt att köpa
kostar bara 39 kr så det är
inget att fundera på.
Tänk att det var jag som vann
tävlingen hos Sivs hus,
 en premunation i 1år av

***Vakre Hjem & Interior***
gissa om jag blev glad!!!
Jag kunde inte fatta att JAG vann av alla
dessa som var med i tävlingen.
Tack Siv!

Tänkte visa några bilder från min fröodling.
De börjar sakta men säkert att dyka upp små plantor
från jorden. Har nyss flyttat över mina busk tomater
till större krukor, och det finns fler plantor som väntar så
att få komma till större krukor.

Jag längtar tills Astrarna tittar fram
och får plantera dom i växthuset.

Sköt om er!
Puss & Kram

7 kommentarer:

  1. Ni ser ut att haft en härlig påsk =) stort grattis till din vinst, ja nu vill man ha vår på riktigt men den ska visst komma hit till mälardalen till helgen =) härligt...önskar dig en fortsatt skön vecka
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig odling du har där :)
    Grattis till vinsten. Vad roligt!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!
    Jag har kollat upp lite datum för visningen nu (bättre sent än aldrig). Vad sägs om sö den 18, lö den 24 eller sö den 25 allt i april!
    Kanske vid 14,00?!
    Om du fått in klänningarna ;)

    Ha det gott, så ses vi snart! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha visningen hemma hos mig! Då börjar jag bjuda in till den 25/4 kl. 14.00 Kul kul :) Vi ses, om inte före så då! Hör av dig på min mail (rockermom-anneli@hotmail.com) så kan vi byta mobilnummer!

    Ha en skön dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej på er tjejer!!!Hoppas att allt är väl och att eran affär rullar på!!!
    Man får verkligen gratulera till en sådan toppenvinst!!!!nya tidningen Välkommen hem köpte jag också,tyckte den var riktigt bra!!!!
    Ha det gott!
    Kramar/Anne-Lie

    SvaraRadera
  6. Hos oss i Gävle är det vår beroend på hur man håller kameran... :) Men kolla in vårkort på min facebook sida, kan väl inte lägga in de som kommentar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.