lördag 24 april 2010

Lizzy Linslus

Hej jag heter Lizzy

och jag är en riktig
 liNslus, vaKthUnd jag menar vaKtkaTt,
 kel(gRis)katt, och enligt matte
den den bästa L i z z y  i världen!
******
Ja, jag kan hålla med.
Dessa katter (Burma) är
så otroligt glada och sällskapliga
små varelser.
Hon vill vara med överallt.
I dag så vi varit ute HELA dagen!
Underbart!!!
Har
 krattat,
planterat,
gödsla,
ja, påtat
på hela dagen och
         
         

självklart så har Lizzy hängt med överallt.
    
  Visst är det gulligt att hon  
lade sig i rabarberfatet

     

Finns det något mer avkopplande än att
påta på nere i jorden, få se hur det börjar att knoppa
överallt och känna solen som värmer.
Ja jag verkligen ÄLSKAR den tid som är NU!

Så farväl höst och vinter
nu är vår och sommar
på G
Ett höst löv som påminner om den
lå å å å n g a  höst och vinter som varit
nu har snön smält och vattnet börjar rinna i rännorna,
perfekt att få regn vatten till mitt zinkbadkar



I dag blev det minsann 2 inlägg, kunde bara inte låta bli :0)
Får sån energi av allt som cirulerar runt en nu hihi.



Kram på er igen!!!!

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken mysig butik ni har!
    Härliga bilder på Lizzy.
    Tunikan kostar 599 kr, storlek one size.

    Ha det bra!
    Cina

    SvaraRadera
  2. Hej tjejer! Vilken mysig kisse ni verkar ha. Skulle gärna vilja ha en också här hos oss och försöker övertala min man att vi behöver en som tar bort mössen kring hus, fast det är bara en blålögn då det är jag som vill ha en kisse..... Har medverkat på marknad i helgen och är lite mör efter denna helg. Ska sjunka ner i soffan för att slappa och passa på att blogga lite. Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder som vanligt. Hoppas allt är bra!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Så roligt att du hittade till min blogg!
    Det ledde ju till att jag hittade er! Underbart ställe ni har, glasverandan är jag riktigt avundsjuk på. Min svärdotter skulle verkligen gilla er inredningsstil. Bifogar adress till en annons för en lägenhet som annonseras ut i helgen och som hon har "stylat" eller vad det heter. http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3P3IAG16CH1HRO64

    SvaraRadera
  5. Hej! Vilken underbar katt! Älskar katter. Och så fina bilder. Å du har ett zink badkar! Å så fint. Tack :-) Kul att du gillar klockan. Kommer flera och förhoppningsvis får vi dom klara helt till helgen. Kappahl har en massa fint nu så jag måste också ner, tunikan är min favorit och den VILL jag ha hih. ha en fin vecka du med kram Sofia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.