torsdag 1 april 2010

Den som väntar på något gott....


....väntar ibland så himla länge. Eller hur? Det har blivit
 lite föreseningar av våra varor som
beställts från Miljögården. Det kliar i fingrarna för man vill bara få
hem paketen, riva upp dom och plocka
 fram alla fina varor vi beställt.
Men det är bara att hålla ut...
Bilder från Miljögården
*****************

Härom dagarna så betställde jag en
lampa som vi ska ha i det framtida badrummet uppe.
Hittade den på Lamplagret.
Jag blev så glad när jag hittade den så jag skyndade
att beställa den. MEN då när jag och Angela
var och shoppade på stan dagarna efter jag
beställt lampan så hittade jag en ÄNNU
finare. Så då var det bara att ringa och avboka den 1.a
lampan och sedan ringa och reservera den andra
haha, det är ganska vanligt att jag hittar något ännu bättre
efter att jag hittat något jag gillar..Hmmm..vad
beror det på??
Impulsiv eller..haha
Ska visa den underbara gamla
kristalllampan när den kommit
hem till oss.
Bild från Lamplagret.se
*****************


Nu ska jag ta och baka, det blir
Vita choklad-och blåbärsrutor
&
Nougatkaka

Snart är det helg igen...Då blir det påskmiddag med nära
 och kära IGEN! JIPPIE


PUSS OCH KRAM ALLA GODINGAR
GLAD PÅSK!!
Vi syns på Blåkulla =)

6 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar Glad påsk!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk på er också!
    Hoppas ni får en fin helg,
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hei, Dere ble de heldige vinnere av min konkurranse om års abo på VAKRE HJEM OG INTERIØR. Send meg deres adresse så kommer bladet til dere. Påskeklem Siv

    SvaraRadera
  4. hei
    nydelig blogg dere ar,la meg som følger,blir koselig å følge dere vidre.
    ønsker dere en flott påske.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  5. Hei ♥

    Så kjempekoselig att dere vil delta på min Give Away ♥

    Nydelig blogg med mye spennende og dere er kreative damer ♥

    Ønsker dere en herlig go påske videre ♥

    SvaraRadera
  6. Hej, jag tittar in har ibland det ar sa roligt att se vad som hander i ditt fina hus hem och gard! Sofia loppan du ar helt i ditt ratta element, kreativ och lysande spralligt glad och en formaga att se det fina i stort och smatt och den har bloggen smittar av sig! Lycka till tjejer med cafe&butik, jag svanger garna forbi i sommar nar jag ar hemma och njuter med er!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.