onsdag 23 februari 2011

Repotage hos oss....

Hej på er!

Ja som ni kanske vet så har vi ju haft
besök på Solgården av Tidningen 7.
En lokal tidning som delas ut i Ångermanland.
Dom hade nämligen ett tema om
Hem och Inredning
och då fick vi vara med :)
Jätte kul verkligen!



 *********


*********



Nu ska jag och gubben iväg till Byggmax
och köpa golv.
Vi ska köpa ett trägolv som ska målas vitt...
Vad annars ;)

Golvet ska läggas uppe där vi gjort en hall och delat av till
två sovrum och ett badrum

Bilderna är lånad från google

Jag tycker det är så vackert med vitmålat golv där
man ser springorna som svarta ränder.
Kommer nog bli mysigt där uppe när allt blir klart.
LÄÄÄÄNGTAR!

Kram!

7 kommentarer:

  1. Grattis till ett så fint reportage. Visst är det roligt med såna. Har ju själv haft två hemma hos mig =). Underbart att få renovera, längtar till sånt jag med. KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis så spännande! Måste dra med mamsen på en liten tur till sommaren :)
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Grattis till det fina reportaget!Hoppas att det innebär att kundtillströmningen ökar.
    Ha det gott!/Laila
    PS gillar också vita golv, det första vi gjorde när vi köpt Fagerdala var att slipa golvet och behandla det med vit lut och sedan vit såpa, fräscht och lättstädat!

    SvaraRadera
  4. Det var ett jättebra repotage!!! Härligt med reklam för ett sånt smultronställe som ni har :)

    Är du hemma i morgon? Så jag kan komma och hämta min bräda :) (Bättre sent än aldrig, men sjukdomarna har bara löst av varandra här :( )

    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till reportaget! Så roligt att läsa om solgården.

    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  6. Det är alltid lika kul att sitta och fika och prata med vänner. Önskar dig en trevlig lördag kram

    SvaraRadera
  7. Hittar inte ditt tävlingsinlägg :(

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.