lördag 18 december 2010

Sista sön....

Hej i stugorna

Ja i morgon är det sista sön vi
 har öppet i caféet...
Tills vår och sommar säsongen börjar igen.
Så fram till dess så är Tis som gäller
och då är det enbart butiken
som är öppen 18-20.
Här kommer en liten bild från
marknaden vi var på
Hann bara ta ett foto sen så
var det full rulle på försäljningen :).......




......Sen så visar jag lite från bilder
från köket.
Mina favorit blommor
hyacinter och amaryllis
i vitt helst :)







Nu ska det pyntas
i granen, tjohooo!

Ha en härlig fortsättning på helgen!

Kram på er!




4 kommentarer:

  1. Tack det samma :-)
    Synd återigen att du bor så långt bort, hade gärna besökt julmarknaden annars det vet du.

    Kramelikram fr Bittsn

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har de.....vill önska er en skön start på julveckan
    kram pia

    SvaraRadera
  3. Å så spännande att få se bilder sen från ert nya stora badrum! Hör gärna av dig när du visar bilderna för jag har inte så mycket tid att hålla mig uppdaterad på bloggfronten. Jag vill inte missa det för allt i världen :)

    Ha en fin julvecka!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  4. Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.