måndag 17 januari 2011

Badrum/Tvättstuga

Hej hopp!

Ja jag vet att det är tråkigt att prata väder,
men man kan bara inte få nog av att
diskutera detta skit väder som har varit/är
det senaste 6mån (känns det som ialla fall)
Plogbilarna går på högvarv här ute nu.
Vad skulle man gjort utan dom?!
Så tack alla snälla ploggubbar/gummor där ute
som gör våra vägar körbara!
Jag fastnade tackochlov inte i någon
snödriva igår kväll när jag jobbade trots
de HEMSKA föhållande som var....








Nä nu ska här tvättas
den här fyllekajan
som vi har i tvättstugan måste tömmas :)

Må så gott!
KRAAAM



4 kommentarer:

  1. WOW vilken underbar tvättstuga/Badrum du har! Jisses. Skulle kanske ta och fixa min?? ja du här är det rena isgatorna nu. Snön håller på att försvinna. Önskar dig en fin kväll Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilken mysig tvättstuga! Blir lite avis,bor ju i lägenhet så man fixar ju inte på det sättet så då! Jaa detta väder,vet snart inte vad man ska säga! tack för kommentar hos mej! ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Oj så snyggt du fixat till...måste va en dröm att tvätta nu ;)
    kram pia

    SvaraRadera
  4. Visst är ringen fin?? Tack så snällt av dig att hjälpa mig hitta den. Om du ser den alltså. Jag fick faktiskt inspiration av att fixa mitt badrum när jag såg ditt hihi. Ha en fin kväll KRAM

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.