fredag 19 augusti 2011

Blått är flott

   Hej på er!

Ja här frodas man för fulla muggar.
Magen bara växer och växer, men det är ju som det ska vara då ;)
Det är en liten karate kid som jag har i magen minsann.
Den sparkar och sparkar så den håller mig nästan vaken hela natten...
gubben han har det bra han som bara snarkar och ha det gott...
men det är väl bra att jag förbereder mig för alla dessa sömnlösa
nätter som nybliven mamma, eller vad säger ni?

Jag bara måste visa vad jag shoppat
 Här och Här







Har fått hem skorna idag så i kväll när jag ska ut med
vovven ska dom på :)

Nu ska här spisas lasagne
Mmmmm

Kram kram

2 kommentarer:

  1. hej
    tack för besöket ;) ja de va ett tag sen men de har ju varit sommar o man prioriterar annat, hoppas du mår bra och att du haft en skön sommar.
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Jag tror som du att man ska bli förberedd för det som komma skall. :) Du har en mysig och spännande tid framför dig, blir lite avis nästan, hi hi.

    Supersnygga kläder!

    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.