torsdag 18 mars 2010

Efterlängtade.

Nu äntligen så har jag fått tag på ett snällt par som vill hyra ut
 sina små lamm till våren. Gissa om jag är lycklig?!
 Har ringt och ring och frågat en massa fåruppfödare
 om de kan tänkas vilja "leasa" ut några små söta lamm
 till oss, men har verkligen inte fått något napp.
Jag började nästan ge upp hoppet på att
 få tag på några, men så var det
 en kund som kom in i butiken
 som tipsade mig om ett par, ganska
 så nära oss där vi bor. Han nämnde att dom är jätte
 trevliga och kanske är villiga på leasa ut några.
 Mycket riktigt, de ville dom. JIPPIEEEEEE!
 Så nu är det nära tills tackorna ska börja lamma,
 och då är det raka spåret för oss att åka dit och titta.
Ska bli så spännande.

Bild lånad av Helenas blogg

Idag har jag en  ledigdag från
 jobbet känns så skönt.
Då ska jag och P åka in till
stan och kolla på golv
till hallen uppe.
Nu börjar det hända saker uppe må ni tro.
Toan börjar ta form =)


Önskar er alla detta!
MÅ SOL OCH
LYCKA
DITT LIV
 SMYCKA.

Kram Kram!

5 kommentarer:

  1. hej
    men så himla kul och mysigt med lamm =)dom är ju sö himla söta...skönt med en ledig dag.
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Hej! Å så glad jag är för er skull, så bra att det löste sig med dom gulliga små lammen! Kul att få inhandla nytt till hemmet. Ha en fin dag kram

    SvaraRadera
  3. Åhh så gulligt med små söööta lamm! Lycka!!
    Oj nu har jag sökt och sökt efter våtrumstapeten som vi har i badrummet... blir galen hittar den inte. Men vi köpte den nog hos Nordsjö och säger ni medaljonger så vet dom nog vilken den är. Den fanns i svart och vitt. Vi valde en svart/grå badrummsmatta och det är superfint till den vita pärlsponten och den vita medaljong vårtrumstapeten! Jag ångrar inte en sedund att jag valde våtrumspmatta och tapet istället för kakel och klinkel. Det är så lätt att städa, varmt om fötterna utan att man behöver sätta in värmeslingor och så är det mycket mjukare ex om man halkar. Hihi oj hur jag surrar... vet inte ens om jag hjälpte dig med alla frågorna =)

    Ha en trevlig helg!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  4. Nu var det länge sedan jag var och kikade in i er butik, men som ni vet så har det hänt så himla många tråkiga saker.
    Funderar att komma in på söndag om jag hinner!
    Ha en trevlig helg/kramar

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med renovering av toan. Det blir spännande att se.
    Och vad kul med små söta lamm. Då måste jag komma och titta :)
    Kramilikram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.