måndag 28 december 2009

Herbs & Flowers

Ja här sitter man och drömmer sig bort i IMPECTAS nyutkommna förkatalog.
Hihi ja visst börjar man redan att längta tills man får
sätta fingrarna i jorden, och se hur det  börjar gro =) Ja det finns inget så avslappnande
som trädgårdsarbete. Tänker beställa en massa fröer detta år, bla en och annan läkeört. Dom tänker vi bla ha som teer i Solgården, torkade örter och lite till =) Så fram till dess så fortsätter jag att drömma tills i jan-feb då det är dax att börja =)
Har föresten fyndat på Himlen runt Hörnet  i dag.
Det blev en stjärna på hava priset
den blev jätte fin med en ljusslinga runt. Fyndade även fina adventsljusstakar på Claes O....men nån med lite klåfingriga händer hade minsann tagit några delar som behövdes Grrrrrrr!!!
Skämmas borde dom göra som stäl saker!!!

Här kommer lite bilder från mitt(Sofias hus) i väntan på nygjorda
saker till Solgården som ska bli fotad snart =)



                                                       En av ljusstakarna hamnade i köket



Inte den bästa kvalitets bilden direkt ;)
Stjärnan står ovanför öppenspisen SÅÅ mysigt.



Puss & Kram!
OCH GOD FORTSÄTTNING


1 kommentar:

  1. Hej där!

    Tack för titten och hälsningen inne hos mig :)

    Den där stjärnan såg verkligen mysig ut med ljusslingan omkring sig. Jag har också en sån där stjärna som jag har lindat eucalyptusblad runtom, blev fint det med :)

    Vill passa på att önska dig ett riktig Gott Nytt År och hoppas det för med sig massor av gott!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.