måndag 7 december 2009

HEJ HOPP

Ville bara nämna Att nu på TORS den 10 december Så har
VI kvällsöppet på Solgården Mellan 18-21.
Passa på att fynda CAPRI COLECTIONS Kläder
nu 50% och kom och hitta egendesignade julklappar
Som jag och min älskade vän Angela har gjort * ler *
Vi Håller på Att ska Starta en nätbutik jippie,
Men det är Ett bra tag tills det klar den blir ...
Vi har ju nog Svårt att Få blogg ihop våran, Int lätt Måste jag säga!!
Hjärtligt välkommen på tors och Komihåg Att nu till helgen
Så finner ni oss på JULMAKNADEN PÅ BRUKSGODSET

Hoppas ni får en underbar dag
Kramar Sofia

2 kommentarer:

  1. Tack för dom fina orden :O) Här kommer ni också att få det trevligt!! Fonten kan ni välja om ni går in under anpassa och layout. Courier heter den jag använder. Annars tycker jag det funkar rätt bra utan att gå in i själva html-koden, om man använder standardmallarna. Lycka till!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jag kommer på torsdag, gud va' kul!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.