söndag 17 januari 2010

Vitt, spets och ljuvliga pasteller....

Jippie snart kommer kläderna från CAPRI COLLECTION. Känns så kul att denna kollection verkligen har kläder som följer den stil som jag älskar, nämligen vitt, spets, romantik, bohemiskt och ljuvliga pasteller.Kläderna kommer vi att ha ute i Solgården till försäljning. Känner man för det så kommer jag även hem till er för klädvisning. Brukar kunna vara jätte trevligt, ett gäng mysiga kvinnor samlas för klädprovning, mycket surr och skratt. Kanske en glas rött till, vad vet jag hihi. Jag längtar ialla fall då jag får öppna paketet och hänga upp alla ljuvliga kläder som jag beställt till butiken. Gissa om jag kommer att vilja ha allt =)

        Ett litet urval av det vi kommer att ta hem
       

           

                  

Ha en fortsatt mysig Söndag
Puss & Kramen

1 kommentar:

  1. Hej hopp!!

    Har många olika leverantörer!!!..och gör mycket själv!! =) Kul att du gillar det!!

    All lycka till Ert!! =)

    kraaam Malin

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.