måndag 21 december 2009

Nya öppen tider...

...Ja nu var sista dagen gjord på Solgården ... men inte för gott inte.
Tur eller hur? man har ju bara börjat!
Jag och Angela kommer efter Jul / nyår ha NYA ÖPPEN TIDERsom gäller.
Då kommer det Vara dag / dagar som är Lika vecka för vecka.
Ni som läser bloggen, har ni Några Önskemål eller Förslag om Öppen tider?
Här kommer lite mer bilder från Solgården
Är det något ni gillar eller skulle vilja ha så kontakta oss gärna.
Hem ljuva hem Skylten Går att beställa med valfri text om man skulle vilja.

Massor av julmys till er!

3 kommentarer:

  1. Hej och tack för gratulationerna! Angående Nordljus: nej, man behöver inte fråga utan klicka bara där det står att man kan länka. Då kommer ni till hur ni ska göra, och man får 10%!!!!! Inte illa. Ha det så bra i jul båda två/kramar Marie

    SvaraRadera
  2. ja det var ju enklare än vad jag trodde =)
    Kul när det går så lätt.
    Ang. din fråga om större text, jag ändrar bara det vid "instrumentbrädan" där du ska skriva ett nytt inlägg. Fast då vet jag ju inte om du har samma design som min på inlägget. Hoppas det går bra =)

    SvaraRadera
  3. Solgården , vilket avckert namn och underbar butik ni har!!! och i Husum, nästan i mina gamla hemtrakter, så trevligt!!! En riktigt God Jul önskar jag er på Solgården från Nordingården. Mari.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.