söndag 10 april 2011

Slängkyss

Hej på er!

Hur har ni det? Själv så har de inte blivit
många knop på bloggen på ett bra tag nu.
Men nu är det förkylningar igen och så har jag åkt
på bihålsinflamation så att sitta framför datorn
och skriva är ingen hitt..


...Fast jag börjar bli lite bättre så då passar jag på att
göra ett litet inlägg :)


Annars förutom att bihålerna håller på att sprängas
så är det bra med mig ;) Känns så skönt att
våren är på ingång och många roliga saker
att se framemot. Bla ska jag och min käraste
åka ner till Skåne i maj.
 LÄÄÄÄNGTAR


Nä nu är det matdax.
Ha det bäst!!

Kram


8 kommentarer:

  1. Å stackare inte kul med förkylningar och inflammationer. Hoppas det ger sig snart. HÄR har jag haft fullt upp med mitt senaste projekt som jag fick klar idag! Hoppas du haft en fin helg trots allt. KRAM

    SvaraRadera
  2. Usch vad jobbigt med förkylningar och bihålsinflammation.Hoppas att du blir frisk snart.Vilken söt ängel du visar .Bara så söt.Hoppas att du haft en skön helg trots allt .Krya på dej kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hallå där! Det var som sagt ett tag sen jag såg till dig här på bloggen. Va trist att du inte är i form, men du har ju lite kul att se fram emot och bara det, kan man ju bli pigg av.
    Krya på dig nu och ha en fin ny vecka!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Krya på dej, inget kul alls med bihålorna. Prinsessan har samma sak. Du får göra som hon gjorde igår dvs igår ligga i solen i en solstol med täcke upp till näsan, lurviga vantar och en söt rosa toppluva. Hon såg ut som en sagofigur men blev lite piggare av att alla skrattade åt henne :-)
    Ha en fin start på veckan och hoppas det blir bättre.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  5. Hoppas verkligen att du kryar på dig till skåneresan! Bihåleinflammation är inte roligt. Pröva att gurgla med följande: Pressa två vitlöksklyftor ner i ett glas vatten, ca 1,5 dl.
    Låt stå i fem minuter. Sila. Gurgla minst en minut med hälften det frånsilade vitlöksvattnet bums. Gurgla med resten inom fyra timmar. Bered gurgelvattnet på nytt inför nästa omgång.
    Ha det gott/Laila

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår lite bättre nu? Tack för din fina kommentar. Ja den passar säkert flera hem den där hatthyllan hihi. Tack rara jag är också väldigt nöjd. Ha en fin dag kram

    SvaraRadera
  7. Hej igen! Förlåt att jag inte svarat på din fråga tidigare, har varit bortrest ett par dagar. Jag skulle hålla på med gurgelvattnet tills besvären försvinner. Men vid det här laget hoppas jag att de försvunnit! Kram

    SvaraRadera
  8. Så tråkigt att bli sjuk så där!
    Tänkte passa på att önska dig en trevlig påsk.
    Krya på dig!
    Kram.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar
det blir vi så glada över =)
Ha en bra dag!

Kram kram.